Tuesday 4 December 2012

Terkial-Kial ! TerCegat-Cegat ! Terhegeh-hegeh !

Kenapa tajuk aku terkial-kial ? Dan tercegat-cegat , akhir sekali terhegeh-hegeh ?
OhhhMyyy , aku tak bagi salam pun kan ? Asalamualaikum :)
Dan kenapa aku bahasakan diri aku ni aku ?
Kenape tak Saya , Intan , Farhan , Hanani , anje , bubu atau comel ? HAHA !
Banyak persoalan yang berada diminda , Banyak tanda tanya dan juga kata kerja .
 Nyanyi pulokk dohh , hehe . Ni baru sikit persoalan aku ,
ada lagi banyak persoalan dalam peti otak aku .
Sesungguhnya aku sangatlah tidak reti menghandle blog , handle air coolblog aku reti lah
 . Ermm sedapnye ~ Okay sorryyyy Out of topic ! Ni lah first of the time in my life yang taktau panjang atau tak life aku , hehe untuk menaip blog .
Binatang-binatang yang ada diatas dan dibawah dan ditepi dan diatas ni memang aku taktau untuk ape . Cekguu yang tolong aku buat blog ni duk jauh kat tingkat atas aku ,
 nak p kat die pun aku berat muntot , dengan lapaqqqqq nya
Ya Allah , kalau dapat makan pun best ni . Okay stop it Cik intan ,
 Tadi hang sembang ayaq coolblog , sekarang pasai makanan plak .
Aku tumbuk muka kau bah ! Aptb ! erghhh , kalau lah esok-esok aku dah teror nak main blog ni , then aku bace plak post aku , confirm aku malu giler , kan , kan , kan ?
 Tiba-tiba merasa nak menaip blog ni , sebab dihati ni penuh dengan duka lara ,
 tapi aku jap sedih , jap gelak , gila kah aku ?
Ohh tidak , mana ada orang gila yang mengaku dirinya gila .
Blog ni dah ade minggu bile tah ,
tapi baru sekarang aku merobek keinnocentnannye . Daripada aku melalut bek aku stop .
KbOOOiiiii ~

1 comment: